En Güzel Hatam - Vi Keeland | Kitap Yorumu

 
Yazar Adı: Vi Keeland
Kitap Adı: En Güzel Hatam
Özgün Adı: Beautiful Mistake
Seri Sıralaması: ☆
Baskı Yılı: 2020
Sayfa Sayısı: 304
Yayınevi: Epsilon Yayınevi
Kitaba Puanım: 4/5
Rachel, Caine West'le ilk kez karşılaştığında bir bardaydı. Onu en iyi arkadaşının dalavereci şerefsiz sevgilisi sanmış ve ağzına geleni söylemişti. Kusursuz bir gülümseyişe sahip arsız adamın onun sandığı kişi olmadığı ortaya çıktığında ise bir özür bile dilemeden kaçıp gitmişti. Sonuçta koca şehirde onunla bir daha karşılaşma ihtimali neydi ki?

Ancak Rachel ertesi sabah sınıfa girip asistanlığını yapacağı yeni öğretmenini ilk kez karşısında görünce o kadar da şanslı olmadığını fark etti. Profesör Caine, bir gece önce barda başkasıyla karıştırıp hakaretler yağdırdığı adamdan başkası değildi. Yakışıklı öğretmeniyle yaptığı korkunç başlangıcın izlerini silmek için elinden geleni yapacak olsa da hayatın kendine göre planları olduğu ortaya çıkacaktı.

“Burnu düz ve erkeksiydi, profilden bugüne kadar gördüğüm en kusursuz şey olmaya yakındı. Yandan bakınca kara kirpikleri olağanüstü görünüyordu.

O çikolata rengi gözleri çevreleyen kirpikler için çoğu kadın bir servet öderdi. Çenesinde yeni yeni çıkan sakallar vardı ve kendimi onların tenimde nasıl hissettireceğini merak ederken buldum. Tam bu düşüncelerde kaybolmuştum ki birden bana baktığını fark ettim. Gözlerini kıstı, gülümsemese bile gözlerinde eğlencenin izini gördüm.
(Tanıtım Bülteninden)
Herkes tarafından çok sevilen Vi Keeland kalemiyle sonunda ben de tanıştım arkadaşlar.  Dillerde dolandığı kadar varmış dedirten, yakıcı bir romantizm ile beni de kendine bağlamayı başardı. Vi yazdığı tatlı, seksi, sofistike karakterleriyle büyüleyici  bir romantizmi okuruna sunuyor. Genel olarak beğendim bir kitap oldu En Güzel Hatam ve oldukça eğlenceli de buldum. Güldüğüm birçok sahne oldu. 🥰

Profesör Caine West, başlı başına kendine hayran bırakan bir adam ve kalbinizin atışını da değiştiriyor. Onun hakkından anca Rachel Martin gibi bir kadının gelebileceğini okurken görebiliyoruz. (Bize kalmıyor hanımlar...)

Rachel çalıştığı barda tuvalet kuyruğunda beklerken sarhoş arkadaşının serzenişlerinden duyup kinlendiği eski erkek arkadaşını gördüğünü düşünerek, karşılaştığı yabancıya kaşlarını çatarak ve konuşma fırsatını bulduğunda ateş püskürerek içinde biriktirdiği öfkesini kusar. Fakat bir yanlışlık yaptığını arkadaşını evine götürmek için bardan çıkarken anlar. Neyse ki dünya kocamandır ve o yabancıyla bir daha görüşmeyeceğini düşünür.

Tabi burada hemen ben fısıldadım da duymadı beni, "tatlım" dedim "evet dünya kocaman ama kader diye bir şey var, karşına çıkar bak." Demeye gelmeden hop, kızımızın karşısına bir çıktı ki sormayın. Rachel öğretim asistanı olduğu okulun ilk gününde barda karşılaştıkları  o yabancıyı müzik Profesörü olarak karşısında bulurken - ama ben dedim bak karma bütün bunlar- üstüne tez danışmanı olacağını da öğrenir.

Bir de bayıl istersen Rachel. 🤪

Kısa bir süre sonra ikilinin birbirlerine karşı duydukları cinsel çekimle kendilerini bir tür arkadaşlık kurarken bulurlar.

Sonrasında ne mi oldu? Merak ettiyseniz eğer, kitabı edinmeniz kapağı açmanız okuyarak merakınızı gidermeniz gerekiyor.


Karakterlerin uyumunu çok sevdim. Rachel ve Caine'in ilk karşılaşmalarındaki o garipliği ve komik oluşuna baya güldüm. (Buna ihtiyacım varmış.) Her iki karakterin de pek çok yönden kusuru vardı ve bu kusurların sebeplerini geçmişlerinden kalma izler taşıyordu. Romantik gelişimleri biraz yavaştı, bir ileri iki geri durumu vardı, ancak hikayelerinde gerçekleştirdiğim yolculuğun her bir zerresinden keyif aldım. Benzer konuda daha önce kitaplar okumuş filmler izlemiş hissi üzerinizde bırakabilir, güvenli sularda yüzmesi her zaman iyidir.

Hikaye ve olay örgüsü açısından En Güzel Hatam, Vi Keeland beğenimi kazandı diyenilirim. Tabi bir de canım Tuba Özkat @tubaozkat çevirisi, enfesti. Yormayan eğlendiren çabuk biten kafanızı dağıtan bir kitaptı. Elimde olan diğer kitaplarını da bekletmeden okuyacağım.
Sizin de elinizde kitap varsa bekletmeden okuyabilirsiniz. Tavsiyedir.
Unutmadan, "Öptüm Ki!"

0 comments:

Yorum Gönder