Bodyguard - Jennifer L. Armentrout | Kitap Yorumu


Özgün Adı : Tempting the Bodyguard
Kitap Adı : Bodyguard
Yazar Adı : Jennifer L. Armentrout
Seri Bilgisi : Gamble Brothers #3
Çevirmeni : Talin Ataman
Sayfa Sayısı : 252
Yayınevi : Dex Kitap 
Baskı Yılı : 2016
Kitaba Puanım : 3/5
Gamble Kardeşler serisi devam ediyor! Onu kendisi hariç herkesten koruyabilirdi. Büyük bir tehlike, Alana Gore'un peşinde. İşinden ödün vermeyen, başarılı bir halkla ilişkiler uzmanı olarak, yıllar içinde kaçınılmaz biçimde birkaç düşman edindi ama bu seferki çok farklı… Alana da nereden geleceği belli olmayan bir tehlikeye karşı alınacak ilk önlemi alıp kendisine bir bodyguard tuttu. Ama ne bodyguard! İşinin ehli olmasının yanı sıra hem inanılmaz seksi hem de pek çapkın!

Alana kadar Chandler Gamble da tam bir profesyonel ve "yatmak istediği kimseyi korumamak" gibi kesin bir kuralı var. Ama Alana karşısında mesleği ile gittikçe şiddetlenen cinsel içgüdüsü arasında bir yerde azap çekiyor. Öte yandan, Alana'nın onun yardımına gerçekten ihtiyaç duyduğunun da farkında. Alana korunmaya, Chandler tatmin olmaya muhtaç ve çizgi aşıldığında kıyamet kopacak! Tüm bu gerilimin ortasında sizi, nefes nefese bir Bodyguard hikâyesiyle baş başa bırakıyoruz…

(Tanıtım Bülteninden)
Gamble kardeşlerin en büyüğü olan Chandler ile sonunda kaynaştık. Diğer iki kardeşe kıyasla fena değildi, yani sevdim ama hikayeye adapte olabildim mi o kısma henüz cevap bulamadım.

Alana, halkla ilişkiler işinden dolayı büyük bir üne sahip ve Gamble kardeşler tarafından pek sevilmeyen biridir. Ancak Chandler ile ilk karşılaştığı an itibariyle elemanın zihnini ele geçirir ve o andan beri Chandler onu düşünmekten vazgeçmez. Onları bir araya getiren de ruh hastası bir takipçinin ciddi dereceki hayati tehdittir. Alana aldığı tehdit sonrasında yardım almak için soluğu Chandler'da alır. Tabi bizimkinin güvenlik şirketi var, beyimiz olayları araştırır ve hatunu da koruyacağını bildirir.

Aralarındaki ilişkiler çok geçmeden kızışmaya başlar ve çok geçmeden de sınırlar geçilmeye başlar. Tam bu esnada kızımızın geçmiş travmaları el sallar, beyimize güvenmesini hatta bazi duyguları hissetmesine izin vermez. Yani bir süre. 👉🏻👈🏻 Alana inatsa, Chandler ondan daha inattır ve döküntüleri toparlar kalbinin etrafını saran duvarları yıkar ve beraberce aşka koşarlar.

Herkesin kötü olarak bildiği esasen kendini ve kalbini koruyan bir kadının, ona güvenmeyi ve sevmeyi öğreten adamın hikâyesini kısacık bir hâlde okuyoruz. Daha incelikli daha uzun yazılmış olsaydı *diğer iki kitaba oranla bir tık farkı olsa da* daha severdim kitabı. Hızlı geçilmiş hızlı anlatılmış eksikler kalmış hissiyatı fazlasıyla vardı. Klişe bir konu ve hikaye olsa da yeteri kadar önem verilmemiş gibiydi.

Chandler'ı sevdim.  Ateşli bir bey olan arkadaşımız tatlıydı, ne istediğini biliyordu ve bunu itiraf etmekten çekinmiyordu. Alana ise daha çekinik olan taraftı. Serinin son kitabı olmasından dolayı ben daha farklı beklentiye girmiştim, bu da beni hayal kırıklığına uğrattı. Daha uzun bir sonsöz gerekirdi seri vedasında. Tüm çiftleri ne bileyim görseydik iyiydi. Kapak için yorum yapmayacağım. 🙊

Gamble Brothers Serisi;
#3 Tempting the Bodyguard / Bodyguard

0 comments:

Yorum Gönder