Kasım'da Neler Yaptım?


#ayınözeti bilançosu ile geldim, merhaba.
Kasım ayı okuma acısından ortalama geçerken izleme açısından epey verilmi oldu diyebilirim.
 

Beş kitap bitirirken, devam eden seriler harici üç webtoon daha okudum. Biri uzuuun zamandır beklediğim ikinci serisi geldi, diğeri gelse de olur gelmese de olur dediğim bir seri, bir de yeni başladığım bebek serim. 😍

Okuduğum kitaplar konusunda beklentimi karşılayıp epey sevdiğim kitaplardan oldu.

• Kırgın Fısıltılar 4/5

Serinin ilk kitabını okuyanlar bilir, bir aşk acısı uğuruna büyük bir savaş başlattı Roman, bunun da bir getirisi olacaktı. Ruslar ve İtalyanlar arasındaki gerilimi dengeleyecek tek nokta yapılacak bir anlaşmalı evlilik. Bunun için seçilen kişiler ise Bianca ve Mikhail.

• Juniper Tepesi 5/5

Edens Serisinde sular durulur mu? Mümkün değil, ilk kitap sonunda yeni bir karakter kilidi açıldı ve bonusu olarak da hanım kızımızın kucağında bebek oluşuydu. Bu ikili bir dağ evine yerleşti, huysuz bir adam yardım etmeye zorlandı derken kıvılcım ateşe dönerken harlandı harlandı.

• Sağdıç 3/5

Ağabeyinin düğününe davet edilen kızımız abisinin arkadaşına uzun yıllardır aşıktır ve bunu kimseye belli etmediğini sanır. Olaylar olaylar.

• Abanoz Kanatlar 4/5

Annesinin ölümü sonrasında hayatında sorgulayacağı çok şey olan kızımız kardeşini korumak isterken kendini amansız bir serüven ortasında bulur. Irkçılık yasadışı olaylar gibi birçok önemli noktalara değinmişti yazar.

• Ölü Tanrı'nın Şarkısı 5/5

Favori kitabım diyebilirim. Güneş Tanrısı olan Apollon'a gelin olarak seçilen kızlardan biri Mara ve Apollon da onu seçiyor. Tapınakta bizimki güneş yerine kehanet Tanrısı gelsin derken olaylar başlıyor. Mitoloji - fantastik şahane bir kitaptı. Türk yazarlarımızdan, bizim topraklardaki mitolojik hikayeleri barındıran kitaplar okumak ayrı bir keyif.

Okuduğum manhwa/webtoonlar.

• Frost Will Always Fall 2/5

Kızımız lise zamanından tanıdığı arkadaşına yardım için evine davet eder ve beraber yaşamaya başlarlar. Onların bir de geçmiş bağlantısı vardır, kızın büyükannesi de şamandır. Ruhlar geçmişi vs görür anlatır. Hikaye güzeldi fakat kadın karakterin seks düşkünlüğü beni boğdu öğ dedirtti, sevmedim. 👎🏻

• Totem Realm 4/5

Uzuuuun zamandır serinin devamını bekliyordum desem yeridir. Esas kadın kahraman iş gezisi için gittiği yerde, gezerken adada garip bir zaman döngüsü içine düşer ve kendi bulunduğu zaman diliminde olmayan bir uygarlık kabileler sihir dolu evrende hayatta kalma savaşı içinde kalır. Bir tanrıca ile ruhen bağlanan kadın karakterimizi neler beklemektedir?
*detaylı yorumu girmezsem çatlarım*

• Yırtıcı Evillik ▪︎Yeni▪︎

Ben buna bayıldım. Summertoon ekibinin çevirisi ve benim keşfettiğim yeni site ve serim. Kızımız bir prenses ve zorla evlendiriliyor fakat kız bu durumdan memnun değil. Siyasi evlilik ve konumu itibariyle nasılsa öldüreceğim diyerek bir delilik yapıyor, tanımadığı bir adamla bir gece geçiriyor. Derken o adamı başka bir krallığın kralı olarak karşısında bulmuyor mu? Umarım bir an önce seri finali görürüz ve okuruz.


İzlediğim diziler konusunda epey verimli oldu. 🤭 çok övülen bir seriyi bitirdim misal ve yani bu kadar mıydı demedim değil. İlk önce film kısmından laf etmek istiyorum. Bihter filmi, o kadar pohpohlamaya değmeyen şişirme saçma bir filmdi. Yani esere, hikayeye en yakını dendi ama bana çok saçma geldi. The Witcher serisini sezonlarca izledim. 🤭 Henry harici beğendiğim bir şey yoktu. Bu arada animesini de izledim, Vesemir'in hikayesiydi ve sey ortalamaydı. Bilmiyorum belki kitap serisini okusam ya da oyununu oynasam daha otururdu bazı şeyler. Castevania serisi de muazzam esas onu şiddetle tavsiye ederim, mük seriydi. Dracula'nin başlattığı bir eylem kocaman bir kasırgaya dönüşürken vampirler mi dünyanin hakimi olacak insanlar mı?

• Bihter 2/5

Aşk-I Memnu için orjinale uygun dedikleri film o kadar sıkıcı ve saçmaydı ki kitabı almam ve yeniden okumam gerek fikrini uyandirdi bende. Okuyacağım ve muhtemelen yeniden öğ film ne kötüydü diyeceğim. Bizim için Bihter 2008 versiyonu olan, Beren Saat'in canlandırdığıdır. nokta. Dndndn

• The Witcher 3/5

O kadar abarttılar o kadar abarttılar ki diziyi merak etsemde yediğim spoilerle erteledim de erteledim. Bir yerden sonra seride esas karakterin yan role geçmesinden sebep dedim Henry aşkım boşuna diziden çekilmedi. Bu arada adam hırlayarak konuşuyordu yav, çok iyiydi. 3 puan verme nedenim görsel açıdan emek verenler. Kostümden makyaja görsel efektlere emek edenler esasen daha yüksek puan verme isteği barındırıyor. Yine de sevmedim diziyi, 4. Sezonu muhtemelen izlemem.

• The Witcher : Nightmare of the Wolf 2/5

Animesi, eh, idare eder...

• Dota : Dragon's Blood 3/5

Lan o nasıl sondu, şerefsizler! Bu serinin de bir oyun uyarlaması olduğunu biliyorum, kitabı var mı emin değilim yalan olmasın şimdi. Ejderha savaşçısı elemanı bulan prenses görevini yerine getirebilecek mi derseniz izleyin derim. Fantastik doyurucu sahneleri olan bir seri ama o FİNAL YAKIŞTI MU PUŞT HERİFLER.

• Blood Zeus 3/5

Zeus işte, uçkuruna sahip çıkamayıp çocuk peydahlayıp hera'nın radarına takılınca aman ya anlatirken sıkıldım. İzlene bilir ama izlemeseniz de olur, yani 3 ortalama bir sey aslında sevmedim ama olsundu.

• Castevania 4/5

Bu serinin oyununu biliyorum fakat oynamak kısmet olmadı. Bu seriye aşık oldum bayıldım bittim, dataylı yorum gelecek. ⭐⭐⭐⭐

• Castevania : Nocturne 5/5

Bu da dahil, yukarıda söylediklerime.


Müzikte de öyle, takıldım durdum 🤭
Bu arada ergenken Enrique Iglasias aşığı olduğumdan size bahsetmiş miydim? Onu bir ara anlatırım 😁

0 comments:

Yorum Gönder