Ne Yaparsan Yap Aşk İle Yap - Miranda Dickinson | Kitap Yorumu


Özgün Adı : When I Fall in Love
Kitap Adı : Ne Yaparsan Yap Aşk İle Yap
Yazar Adı : Miranda Dickinson
Çevirmeni : Filiz Tülek Erdurak
Sayfa Sayısı : 464
Yayınevi : İndigo Kitap
Baskı Yılı : 2016
Kitaba Puanım : 3/5
Mutlu sonla biten hikâyeniz elinizden alınsa ne yapardınız?

Hayat aslında en büyük sınavdır hepimiz için fakat bazen bu sınavlar kaybedilir…

Elsie de kaybedenlerdendi o yüzden yeni bir sınava başlıyordu. Soruları bilmediği, türlü problemlerle karşılaştığı yepyeni bir sınavdı önündeki hayat.

Bu yolculuktaki en büyük şansı onun kalbini okşayan ünlü tasarımcı Oliver Hogarth'tı. Belli ki Elsie Oliver'ın da desteğiyle yeni sınavını başarıyla tamamlayabileceğine inanıyor ve sorunlarını bir bir çözüyordu.

Elsie listesindeki soruları çözerken yolu Paris'e düşecek ve belki de hayatı boyunca çözmeye cesaret edemediği en büyük sorunuyla yüzleşecekti. Artık tek yapması gereken geçmişini geride bırakmaktı.

(Tanıtım Bülteninden)

Beklentimin yüksek olduğu ama beklediğimi bulamadığım bir kitap yorumuyla geldim a dostlar. Kapağı olsun bizdeki ismi olsun kitabın ben de romantik karlı böyle ne bileyim verdiği mesaj farklı olan bir görünüme sahipten bulduğum ise bambaşkaydı.

Ana karakterler tatlı bir karşılaşma yaşasalar da sonrasında saçma sapan gerilim münakaşa derken ben ne oldu ne oluyor diye baktım durdum. Yani bir şeyler anlatıyordu kitap ama benim yanlış zamanıma denk geldiğinden mi nedir, sevemedim. Eminim daha sakin bir zaman diliminde daha açık zihinle okusam daha severim kitabı.

Genç yaşında eşini kaybeden Elsie'nin hayatını okuyoruz. Hayat kavgasında kendi payımıza düşene razı gelerek ne olursa olsun kendi ilerlememiz gereken yolda devam etmeliyizi yazar bizlere anlatmaya çalışmış. Bana geçmese de bu yönde bir kitaptı, tabi diğer karakterlerimiz Torin, Olly de Elsie kadar önde olan karakterlerdi. Öyle işte, okumak isteyen beklentisiz şekilde okursa keyif alacağını düşünüyorum.

Yazardan merak ettiğim kitaplar var, onları da okumayı istiyorum. Belki de yanlış kitapla yazara merhaba da demiş olabilirim.

0 comments:

Yorum Gönder