Aralık'ta Neler Yaptım?

 

Bir #ayınözeti bilançosuna daha hoş geldiniz 🤭
Her ne kadar 2023 geride kalmış olsa da, ben henüz ondan kopamamış gibiyim ama hadi hayırlısı.


Okuduğum kitaplar ay boyunca beni doyuran tatmin eden kitaplardı. Senenin favorim diyeceğim kitaplardan biri de Sevgili Venom.

• Büyük Kavuşma 4/5
• Oyuncu 4/5
• Bodyguard 3/5
• Altın Küller 4/5
• Sevgili Venom 5/5 ⭐

Ve okuduğum bir diğer manhwa serim uzun zamandır finali beklediğim bir seriydi. Bunun hakkında ufak şey söz edeyim detaylı olarak yorumunu da gireceğim elbette. Sonu beklediğimin aksine basit gelmiş olsa da mutlu olarak bitmesi benim sevdiğim bir etken oldu. Esas kahraman prensim için feda olsun puanlar. 🖤

• As You Wish, Prince 5/5


Asıl konuşmak istediğim konuya gelelim. Özellikle bu kısımda veryansın edeceğim. Sevdiğim manhwa/webtoon serilerin uyarlaması olan diziler...  Yani hakkını vererek senaryosunu değiştirmeden özüne sadık kalıp uyarlama çekilse kurşuna mı dizecekler hapse mi atacaklar? 2023 yılı içinde başlamak için heyecanlandığım sevdiğim serilerden uyarlanacak Kdramaların boktan sonuçlanması kaç puan? YAZIKLAR OLSUN! Kdrama senaristlerine buradan sesleniyorum, bakın güzel kardeşlerim! Popüler yüzleri sırf yakışıklı ya da güzel diye (bknz. A Good Day To Be a Dog dizisinin baş rol elemanı) diziye koymaktan vazgeçin ve rolün hakkını verir mi diye bir bakın. Yakışıklı/güzel olanlar ise manken ya da dans şarkı falan söylesin olmayınca olmuyor yani. Gerçi oyuncu uydu, aha güzel dizi gelecek dediğimiz (bknz. Moon in the Day dizisinin baş rol elemanı) olanı da gördük. Yani el insaf be! Güzelim serinin içinden geçmekle kalınmamiş canına okunmuş saçma sapan bir şey olmuş. Her iki dizi için de seriyi okumamış olsam izlemeye başlasam bu ne saçma sapan iş ne alaka der sıkıntıdan kapatırdım. Biri donuk bir diğeri saçmalık silsilesi...

Ve bir de Allah kitap aşkına serileri orjinal olarak dizi uyarlaması olmayacaksa dokunmayın küfür yersiniz. Sövgülerimle...

Her iki dizinin de başını, ortasını ve de finalini de izledim de ayyyyy allam krizzzzz, içimdeki Şahika *Avrupa Yakası izleyen bilir* dışarı çıkmak için zorlarken beni, %50 'yi zor tuttum içerde fjfjdjfjf yani ne diyim. Arkadaşlar dizileri izleme fikriniz varsa salın, gidin Hayalistic.com sitesine, ekip çevirdi mis gibi, ordan serileri okuyun. Duacım olursunuz 👍🏻

Bir de bu aralar horondu karadeniz oyun müzikleri vs vs fena taktım takıyorum. İdman yapıyorum, yakında lazım olucuuuuk 🤭

Neyse, hadi 2023 sana güle güle, saldım gitti seni. Çokça öpücüklerle 💋



1 comments:

  1. Selamlar,

    Ne yazık ki uyarlamalar bizim ülkemizde de berbat :/
    Açıkçası bugüne kadar kitabını okuduğum hiçbir filmi/diziyi sevemedim.

    Ama Kore'de bu hat safhaya çıkıyor. Çünkü senin de dediğin gibi oyunculuğa değil tamamen görsele bir seçim yapıyorlar. Anladık yakışıklı güzel çocuklar kullanmak istiyorsunuz ama olmayınca da olmuyor siz de bunu anlayın...

    2024 güzelliklerle gelsin.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil